Ga naar inhoud

ADSL modem/router D-Link DSL-524T


4Tfour

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen bij het instellen voor deze router ?

Ik heb een adsl-go abonnement bij Belgacom.

De router staat nu in Bridge mode waardoor ik manuel dien in te loggen op de pc met een nieuwe inbelverbinding, waarbij user & wachtwoord dienen ingevuld te worden.

Het is natuurlijk de bedoeling om met verschillende pc's dezelfde verbinding te gebruiken. Daar ik nu telkens de verbinding dien te sluiten en opnieuw op te starten op een andere pc.

Alle advies is welkom ...

Thx

Christof

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

dag 4tfour

probeer eens je router manueel in te stellen .

ga naar start - uitvoeren , dan krijg je een nieuw schermpje links onderaan , typ daarin cmd , vervolgens krijg je dan een zwart scherm (dos-modus) en typ ipconfig in , daarna zal je een reeks getallen zien , bij standaardgateway zal je een ip adress zien (bv: 192.168.1.1) schrijf het ergens op ( of onthoud het :-) ) vervolgens ga dan naar deze computer . in het adressbalk typ je het ipadress in .. daarna zal je inloggen op je router .. ben zelf niet zo gekend met d-link routers maar normaal zal je een get strarted procedure kunnen volgen .. doorloop eens die procedure en zoals mijn collega al vermeld heeft zal je ergens 'keep alive ' kunnen aanvinken .. zou zeggen probeer eens . heb je verder problemen wil ik gerust verder helpen ..

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.