Ga naar inhoud

[OPGELOST] laptop probleem


Gastnaam

Aanbevolen berichten

heb iets raars. Heb overlaatst mijn laptop even opengehaald om hem te ontstoffen. Daarbij was een fische losgekomen. Dus ik sluit deze terug aan. Doe alles dicht en wil mijn pc opstarten, maar niets. De laptop start helemaal niet op, zelf niet tot bios. gewoon niets.

dus ik de laptop terug opengedaan, fiche losgemaakt. terug opgestart. tot mijn verbazing springen alle lichtjes op en hoor je de hd draaien. Maar ik krijg geen beeld. Ik dacht het zal mijn mobo zijn of graka, maar het eigenaardige is als ik hem verbind via de vga connector met mijn tv, dat ik dan wel beeld krijg op mijn tv. dus de laptop werkt.

heb daarna nog eens geprobeerd om die fiche te verbinden. weer helemaal niets, ook niet met de tv aangesloten. Dus eigenaardig genoeg wil mijn laptop nog enkel starten als ik de fiche van mijn scherm loskoppel. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

http://www.notebooksolutions.ca/zc/b...ge.733x550.jpg hier vind je een foto van het mobo en het is de witte koppeling rechtsboven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.