Ga naar inhoud

Mac OS X 10.6 Snow Leopard


Gast EssaJ

Aanbevolen berichten

Ik lees op internet dat er een nieuwe versie uit komt van leopard, maar nu las ik ook dat je je moet inschrijven binnen een beperkt aantal dagen als je je macbook na 8 juni zou gekocht hebben omdat je dan veel minder moet betalen, ik heb zitten zoeken op internet om dat te doen maar ik vind nergens waar ik mij kan inschrijven daarvoor.

Iemand?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

gevonden:

Apple - Mac OS X Snow Leopard - Update je nieuwe Mac met Mac OS X Snow Leopard

Mac OS X Snow Leopard biedt een groot aantal verbeteringen en Mac OS X-gebruikers zullen merken dat ze nu nog prettiger met hun computer kunnen werken. Het nieuwe besturingssysteem herbergt ook enkele belangrijke technologieën die speciaal zijn ontworpen om alle mogelijkheden van moderne computerapparatuur optimaal te benutten. Daarnaast bieden ze een goede basis voor verdere innovatie. Als je op of na 8 juni 2009 een in aanmerking komende computer of Xserve hebt gekocht waarop Mac OS X Snow Leopard nog niet is geïnstalleerd, kun je je systeem alsnog upgraden voor € 8,95.*

Dit programma loopt tot en met 26 december 2009. Je moet het ingevulde bestelformulier binnen negentig dagen na de aankoop van een in aanmerking komende computer of Xserve (zoals beschreven in deze aanbieding) verzenden, zoals aangetoond door de poststempel, of vóór 26 december 2009 als de aankoop minder dan negentig dagen voor die datum plaatsvindt.

AUB :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.