Ga naar inhoud

[OPGELOST] takenbalk


candise

Aanbevolen berichten

heb een probleem met mijn takenbalk, gans de boel was per ongeluk helemaal links geraakt en was zeer breed, na lang zitten foefelen is het me gelukt om de boel weer smal en onderaan te krijgen, maar nu zit ik nog met het probleem dat mijn iconen voor snel starten in de midden staan ipv uiterst links, kan iemand mij helpen hoe ik alles weer normaal krijg, dus snelstart iconen uiterst links, dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

helemaal links stond wat er allemaal open staat op pc, zoals vb takenbalk-mozilla, help en ondersteuning, en dan ernaast stond helemaal in de midden die snel start iconen, maar het is me heel toevallig gelukt, hoe, vraag het me niet, ik weet het niet, heb heel de tijd met mijn muis proberen te verslepen, en opeens lukte het me, heb nog geprobeerd dit bericht te verwijderen maar wist niet hoe,sorry dus, heb nu voor het zekerste mijn takenbalk vergrendeld dat ik dit dus niet meer tegenkom, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.