Ga naar inhoud

Een psp tube gebruiken in adobe photoshop


Aanbevolen berichten

Beste medewerker.

Ondertussen al 2 uur aan het rommelen en zoeken

Ik ben in al heel lang met photoshop paint shop pro bezig maar wil langzaam aan me meer bezig houden met photoshop Adobe versie CS6.

Dat valt nu nog flink tegen.

Om een psp tube te converteren naar psd in adobe heb ik hier al een oude discussie gevonden om "Allin1converter" te downloaden.

Heb ik ondertussen ook gedaan maar kom nog geen moer verder.

Ik vind en snap met geen enkele mogelijkheid hoe ik dat programma aan de praat krijg. M.a.w. nog steeds geen bruikbare tube voor mijn adobe .

Hopelijk heb ik deze keer een goeie toppic gevonden om een discussie te starten, in de hoop ook nog mijn antwoord terug te vinden (is het volgende euvel).

Om er zeker van te zijn dat ik antwoord krijg, graag reageren op xxxxxxx (of in ieder geval hoe het hier werkt)

Sorry voor eventuele onduidelijkheid.

alvast dank

met vriendelijke groet,

Rita Manaï - Plovie (Rietje54)

aangepast door iEscape
e-mailadres verwijderd ter voorkoming van SPAM
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rita,

:welkom: op PCH!.

Het e-mailadres in uw bericht is verwijderd ter voorkoming van SPAM!.

Neem eens de forumregels van PCH door.

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.