Ga naar inhoud

Eminent powerline adapter problemen


Romano1991

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben sinds kort verhuisd naar een bovenwoning en sinds ik hier woon heb ik problemen met internet.

Nou ik heb ik uiteindelijk een eminent powerline adapter starter kit gekocht welke prima werkte. Tot het op een dag uitviel.

Ik ben inmiddels teruggeweest naar de winkel en daar hebben ze het getest en alles werkte prima.

Nou werkt het systeem wel, alleen valt het af en toe uit. Ik weet niet of iemand bekend is met het systeem, maar mijn vraag was hoe kan ik ervoor zorgen dat het niet steeds uitvalt?

Het probleem is dat het lampje met het huisje erop (dit geeft de verbinding met de andere adapter weer) uitvalt of op rood/oranje/groen springt. Erg afwisselend, terwijl er niks veranderd aan de situatie.

Ik heb beide adapters in het stopcontact zitten, dus niet in een stekkerdoos. De ene hangt onder in de meterkast (naast het modem) en de ander hangt boven in de woonkamer (in een open ruimte).

Iemand tips of advies?

MVG,

Romano

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.