Ga naar inhoud

externe hardeschijf niet kunnen lezen


Aanbevolen berichten

ik heb het probleem dat meerdere externe harde schijven het niet doen op mijn laptop. ik kan deze externe harde schijven wel zien onder apparaatbeheer en kan deze uitwerpen maar als ik naar mijn verkenner ga staan ze niet onder mijn computer. ik heb natuurlijk de drivers bijgewerkt maar dat werkte helaas niet. ik zou geen flauw idee hebben wat ik nu nog kan doen want geen enkele externe harde schijf(usb sticks wel) doen het erop. wie kan mijn hierbij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik de Windows en X- toetsencombinatie, je krijgt dan een snelmenu waarin je op schijfbeheer klikt.

Controleer of in schijfbeheer je schijven voorzien zijn van een stationsletter.

Indien niet klik dan met de rechtermuisknop op de schijf en kies stationsletter en paden wijzigen.

Lukt bovenstaande niet of levert het geen resultaat op maak dan van schijfbeheer een printscreen, hoe je dat kan doen lees je hier (klik erop).

Plaats die printscreen in je volgend bericht, hoe dat moet lees je hier.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.