Ga naar inhoud

Fabrieksinstellingen


Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn computer willen herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Ik heb op internet gelezen dat je de computer kan herstellen naar fabrieksinstellingen d.m.v. een CD die je kreeg bij de aankoop van je desktop. Er kwamen ook reacties voorbij die zeiden dat het ook zonder CD kan. Kan het dus ook zonder CD? Zo ja, hoe dan? Wanneer niet zou ik toch opzoek moeten gaan naar de CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dell is dus het merk maar het model/ nummer heb je niet vermeld.

Het model kan bijvoorbeeld inspiron, xps, studio, vostro,..... zijn en dan volgt er nog een modelnummer.

ER zal toch wel een plaatje of stikker op je PC aanwezig zijn neem ik aan waarop die gegevens staan.

Ben je in het bezit van een herstelschijf van Dell?

Misschien is de procedure in deze link wel de correcte maar dus niet zeker omdat het model en modelnummer niet gekend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het gaat om een Dimension 5000.

Ik heb de link van u geprobeerd. Echter zit de keuze Druk op <pijl-omlaag> op het toetsenbord om Uw computer herstellen te selecteren in het menu Geavanceerde opstartopties ,en druk vervolgens op <Enter>. niet het geavanceerde opties voor Windows.

De optie's die ik wil heb zijn de volgende:

Veilige modes (met netwerkmogelijkheden of met opdrachtprompt)

Logboekregistratie voor opstart procedure inschakelen

VGA-Modus inschakelen

Laatste bekende juiste configuratie (recente instellingen die werkten)

Active Directory terugzetten (alleen Windows-domeincontrollers)

Foutopsporingsmodus

automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen

Windows normaal starten

Opnieuw opstarten

Terug naar het menu met besturingssysteem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.