Ga naar inhoud

Nieuwe notebook start niet op


Sjouke

Aanbevolen berichten

Hallo,

vandaag heb ik in de ALDI een notebook gekocht van Medion (AKOYA E1232T). Ik wilde hem natuurlijk opstarten en ik heb het gedaan zoals in de handleiding stond namelijk de notebook aansluiten op netstroom en vervolgens de notebook aan zetten. Daarna kon ik verschillende gegevens zoals de pc naam en het land, de netwerkverbinding, persoonlijke voorkeur en gebruikersgegevens ingeven. Toen ik dat gedaan had, kreeg ik een zwart scherm. Het probleem is dat ik nu al 4 uur lang zit te wachten en er gebeurd niets. De cursor is wel zichtbaar en ik kan het bewegen. Het scherm reageert ook op aanraking (er komt een bol op de plaats waar ik tik). In de handleiding staat dat het normaal is dat het wat langer duurt aangezien het nog moet installeren maar 4 uur lijkt me wel heel lang. Iemand een idee wat ik nu best kan doen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sjouke,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Bij Aldi heb je 30-dagen inruilrecht, het is aangewezen dat je daar maandag gebruik van maakt en deze laptop inruilt voor een ander exemplaar of hem teruggeeft met de vermelding dat hij niet voldoet aan je verwachtingen, waarna je je aankoopsom terugkrijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.