Asus

Lid
    • Aantal items

      22.510
    • Registratiedatum

    • Laatst bezocht

    Over Asus

    • Titel
      Ervaren Lid

    Profiel Informatie

    • Geslacht
      Geen info
    • Land
      Geen Info

    PC Ervaring

    • PC Ervaring
      Geen Info

    Recente bezoekers van dit profiel

    2.890 profielweergaven
    1. Het plaatsen van een afbeelding kan één en ander verduidelijken zubrrr
    2. En hoe weet jij dat de door jou gedownloade versie slechts 14 dagen geldig is ?
    3. Werd hier reeds door grijzegeus (en dus niet "gijzzegeus") geupload als een .jpg bestand.
    4. Hoi Bas013, welkom op PC-Helpforum.be. Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk. Na de analyse van je logje door een malware-expert krijg je persoonlijke begeleiding en instructies.
    5. Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora. Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum. Succes !
    6. Prima, dan lezen we het vervolg hier wel.
    7. Zo is dat, je harde schijf dient vervangen te worden ... dit werd reeds gemeld in bericht #8.
    8. Hoi ilse1970, welkom op PC-Helpforum.be. Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk. Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken. RSIT 32 bit (RSIT.exe) RSIT 64 bit (RSITx64.exe) Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten. Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue" Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" . RSIT Logbestanden plaatsen Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit") Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt). Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier. De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een .
    9. Uiteraard kunnen en willen we je helpen maar bij elk voorgelegd probleem heb je als hulpverlener ook voldoende info nodig, zeker als er meerdere mogelijke oorzaken voor hetzelfde probleem zijn.
    10. Je dropte je vraag bij Windows Vista ... je topic werd verplaatst naar Andere software, zo blijft het forum overzichtelijk. Welke versie van iTunes wil je momenteel installeren en welke taal gebruikt die ? Probeer je je andere topic ook op te volgen ?
    11. Met welke Windowsversie staat er op die PC en welk antivirusprogramma gebruik je erop ? Je hebt hier nog een topic lopen waarin twee collega's nu bijna 14 dagen op een reactie van je wachten.
    12. Geen probleem hoor Ebonny. Ik weet niet over hoeveel mappen het gaat, maar je kan ze ook perfect manueel kopiëren (rechtsklik op de map, dan kies je voor Kopiëren) en plakken ... zo doe ik het zelf. Er is ook nog FreeFileSync.
    13. Bedankt voor de aanvulling, dan kan de info van collega Dasle mogelijk een oplossing bieden.
    14. Java: Amazon Assistant en Amazon Smart Search ... hier dienen 3 vinkjes weggehaald te worden voor je op Next klikt:
    15. Geen systeemherstel, dan heb je nog twee mogelijkheden: - je installeert de printer opnieuw - je wacht tot er iemand passeert die dezelfde printer heeft en die je kan begeleiden doorheen de menu's. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een systeemherstel, dan naar het opnieuw installeren ... wachten tot hier iemand passeert met dezelfde printer lijkt me zowat hetzelfde als EuroMillions winnen.