Ga naar inhoud

printer Epson photo R300


Aanbevolen berichten

Ik heb deze printer enige jaren gebruikt in combinatie met mijn vorige laptop. Nu heb ik een nieuwe laptop met windows 8.1. Aanvankelijk werkte deze printer ook in combinatie met de nieuwe laptop maar sinds kort niet meer en ik heb geen idee hoe ik hem nog aan de praat ga krijgen. Inlezen met de meegeleverde disc ging vanaf het begin al niet (was waarschijnlijk voor XP) maar de nieuwe laptop zocht zelf wel een programma. Graag advies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip! De printer staat wel geregistreerd in de computer en als ik een printopdracht geef verschijnt het bericht: onderbroken. Ik heb gisteren een aantal foto's en een Word document op een SD kaartje gezet en rechtstreeks in de printer ingevoerd. Helaas zonder succes. Ik vrees dat de printer kapot is. Dat is wel jammer want ik had pas nieuwe inktpatronen erin geplaatst voor 100 euro.

Groeten van Lochterheide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo clarkie,

Er staan geen afdruktaken in als je dat bedoelt. Bij mijn vorige computer gebeurde het ook wel eens dat het printen niet wilde lukken en als ik dan de afdruktaak eruit gooide en opnieuw invoerde lukte het wel, vandaar dat ik daar altijd op toezie dat er geen taken blijven staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Lochterheide;451242Ik heb gisteren een aantal foto's en een Word document op een SD kaartje gezet en rechtstreeks in de printer ingevoerd. Helaas zonder succes. Ik vrees dat de printer kapot is. Dat is wel jammer want ik had pas nieuwe inktpatronen erin geplaatst voor 100 euro.

Heeft je probleem misschien iets met die nieuwe inktpatronen te maken?

Heb je alles van de verpakking verwijderd ( de stripjes) ?

Zijn het dezelfde en originele patronen?

Ben je in de mogelijkheid om de printer op een andere PC te testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.