Ga naar inhoud

Apparaatbeheer werkt niet meer goed.


nieck

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Sinds twee weken heb ik de Acer switch 10 in gebruik. Ik heb deze nieuw gekocht in de winkel.

Ik ervaar deze laptop/tablet combinatie erg goed. Verder zijn er voor mij nog geen problemen opgevallen.

Tot vanmorgen het geluid opeens niet meer deed. ( via de speakers en koptelefoon), echter wel via een bluetooth speaker. Na wat gezocht te hebben op internet heb ik via apparaatbeheer de videokaart uitgeschakeld en daarna weer ingeschakeld. Plotseling had ik weer geluid.

Daarna heb ik de laptop enkele uren niet meer gebruikt. En toen ik hem net aanzat gaf hij aan dat hij de accu niet kon vinden. Toen heb ik weer via apparaatbeheer de accu uitgeschakeld en ingeschakeld en toen deed hij het weer.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met mijn Acer switch 10? Ik zou het graag te weten komen omdat ik verwacht dat meerdere functies het opeens niet meer gaan doen.

Alvast Bedankt!

Groet,

Nieck

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.