Ga naar inhoud

draadloze internet verbinding heeft geen geldige IP configuratie.


robing7

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop.

Ik krijg meestal geen verbinding via draadloos internet soms heb ik wel draadloos internet maar na een paar minuten valt het weg alleen via LAN lukt het

alle andere laptops hebben wel draadloze internet verbinding.

ook mijn vriendin haar laptop.

kan iemand mij helpen?

ben niet zo goed met een pc.

Mvg robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer eens of dichter bij je router betere resulaten geeft ? Op het eerste zicht lijkt het een radio signaal probleem.

Alleen mijn laptop heeft dit probleem, de laptop is ook pas nieuw.

Daarnaast hebben de andere laptops perfect internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een moment dat je verbinding hebt voer dan het volgende eens uit ;

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een moment dat je verbinding hebt voer dan het volgende eens uit ;

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Hallo,

heb geprobeerd het in te vullen in mijn cmd maar krijg niks te zien

heb dus gewoon ipconfig ingevuld wat ik heb zit in de bijlage.

[ATTACH]18044[/ATTACH]

ipconfig.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is vreemd. Het IP adres dat in je logje staat is een "publiek" telenet adres, dus geen IP dat normaal door een private router wordt afgegeven.

Kan je eens beschrijven welke apparatuur je hebt staan, dit zou eigenlijk alleen kunnen met een telenet modem en een draadloos acces punt ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de router functies van de D-Link en de DHCP server afstaan. Op die manier werkt hij eigenlijk als switch en draadloos accespunt en krijg je je IP adressen van de Telenet modem, maar dat aantal is beperkt (afhankelijk van je abonnement).

Om normaal de kunnen werken moet de telenet modem verbonden zijn met de WAN poort van de D-Link en moet de DHCP server van de D-Link aanstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.