Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

stegisoft

Lid
  • Aantal items

    32.090
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over stegisoft

  • Titel
    Ervaren Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Je moet niet alleen naar 192.168.0.*** zetten maar ook DHCP uitzetten anders werkt het als 192.168.1.*** Dus moet je Bridge mode (klik stap 7) Dan wordt DHCP uitgezet. Invullen 192.168.0.*** geef Linksys een IP adres 255.255.255.0 192.168.0.1 = Telenet router DNS = 192.168.0.1 DNS2 = 1.1.1.1
  2. Als je nu opnieuw start doet zou je de nieuwste versie moeten hebben. (68.12.0 bij 64 bit doch je hebt 32 bit versie) Versie is officieel want er bestaat download versie 78
  3. Kan je even kijken welke versie je hebt: Bovenaan rechts 3 strepen / Help / over thunderbird Welke versie staat daar vermeld?
  4. Ik zou terug naar fabrieksinstellingen zetten zonder behoud van gegevens.
  5. @p38cyg Niet lullen hé over HaveIbeenPawned. @clovis Stel uw ma voor welk cijfers ze best kan onthouden. Met onthouden bedoeld ik: je denk aan iets en dan weet je het wachtwoord weer.
  6. Kijk naar verzonden email@adres in de map verzonden. Misschien wordt dat per ongeluk naar 2 personen verzonden ofwel heeft die persoon toevallig 2 emailadressen.
  7. Kijk eerst of bij uw instellingen iets verkeerd staat met deze handleiding (klik) Het heeft niks met draadloos telefoon, sim enz. te maken. Draadloos telefoon werkt zoals een gewone telefoon maar is draadloos intern verbonden.
  8. Misschien is er een andere oorzaak: Voor zekerheid eerst onderstaande doen: Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren". Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  9. Probeer het volgende: Klik in Chrome / instellingen en dan helemaal onderaan geavanceerd klikken en dan helemaal onderaan op Instelling resetten klikken. Sluit nu Chrome en start weer op.
  10. Klik op het menu Start . Klik op Alle apps. Klik met de rechtermuisknop op de app die u wilt verwijderen en klik op Verwijderen. Bevestig dat u de app wilt verwijderen. Je zoek daar realtek
  11. Standaard zou geluid moet uitschakel zodra je koptelefoon in plugt. Mogelijk heb je niet goed ingeduwd. Anders best geluiddriver opnieuw installeren. (Meestal is dat realtek (klik) --controleren of dat klopt)
  12. Ga naar configuratiescherm / geluid en tab opnemen denk ik Staat daar micro aan? Anders kan je beter geluidkaart driver (klik) opnieuw installeren. Wel nakijken bij configuratiescherm / realtek of dat bestaat anders heb je een andere merk.
  13. Zowel I7 als ryzen 7 hebben veel verbruik. Elke laptop heeft zijn voordelen als nadelen. Je gebruikt videobewerking en dan heb je beter een betere videokaart dan een betere processor nodig. De andere programma die je vermeldt heb je geen speciale laptop voor nodig. Films kijken heb je heb je alleen een laptop nodig dat ook 4K aan kan.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...