Ga naar inhoud

Ik kan geen Internet installeren


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk met een laptop Dell Latitude E5510 Intel Core i5 Windows 7 . met een draadloos netwerk. Nu heb ik een Desktop PC gehad HP/Compaq DC 7600 . Intel Premium4 processor

2 x 2.80 GHz. Kloksnelheid HT. 40 GB Sata Harde schijf . met Windows XP. .

Nu wil ik op deze pc Internet Explorer installeren, maar dat lukt niet onder netwerken installeren.

Ik heb een modem van KPN Experiabox

Kan het misschien komen dat er op de HP/Compaq DC 7600. Windows XP Pro zit, en dat windows xp niet meer ondersteund word door Microsoft.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik wil deze pc gebruiken om te internetten

Grt Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Nu wil ik op deze pc Internet Explorer installeren, maar dat lukt niet onder netwerken installeren.

Kan het misschien komen dat er op de HP/Compaq DC 7600. Windows XP Pro zit, en dat windows xp niet meer ondersteund word door Microsoft.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik wil deze pc gebruiken om te internetten

Als het goed is, is Internet Explorer geïnstalleerd op de HP/Compaq DC 7600 met Windows Xp

MAAR Microsoft zal ook begin 2016 stoppen met de ondersteuning voor IE8 (voor Windows XP).

Gebruik de Browser Firefox.

Firefox is veiliger dan Internet Explorer.

Vervolgens Firefox instellen als Standaard browser: ga naar de Menuknop (de bekende drie streepjes) en klik vervolgens op Opties.

In het volgende scherm ga naar het tabblad Geavanceerd en vervolgens tabblad Algemeen.

Klik op Firefox de Standaardbrowser maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zal wel een optie zijn, maar als ik geen Internet op de pc heb, kan ik natuurlijk niet Firefox van Internet halen .

Trouwens idd is Internet Explorer geinstalleerd op de pc. HP/Compaq DC 7600 met Windows Xp maar ik krijg IE niet aan de gang .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Nu wil ik op deze pc Internet Explorer installeren, maar dat lukt niet onder netwerken installeren.

Door bovenstaande meldingen dacht ik dat Internet Explorer niet aanwezig is op de pc.

Maar er is géén Internetverbinding als ik nu goed begijp?

Was er in het verleden wel Internetverbinding vanaf de XP pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Gerard,

Ja, er was altijd internet verbinding ..

Bekabeld . . . of draadloos ?

Ik neem aan dat de XP-pc aangesloten is aan de router?

Heeft u ook het IP-adres en Mac-adres van de XP-pc ingevoerd in de router, zodat de XP-pc gebruikt kan maken van het lokale computernetwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.