Ga naar inhoud

Headset werkt niet. Help A.U.B


pherousa

Aanbevolen berichten

Hoi, Telkens als ik een headset insteek met USB, downloade windows de stuurapparaten voor de headset en dan ging alles. Maar nu werkt dit niet meer. Telkens als ik een headset met usb er in steek faalt het automatisch downloaden van het stuurprogamma. En als ik dan kijk of ik mijn headset zie in opnameapperaten staat ie er niet tussen...

Ik heb windows 7 home premium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien meerdere USB- poorten vrij, heb je al andere poorten getest?

Geef het merk, model en modelnummer door van je headset.

Ja heb de usb plug in alle poorten gestoken niets herkend me headset.

Heb ook me oude micro getest die vroeger wel werkte, deze werkt ook niet meer, maar werkt wel op andere pc.

Steelseries siberia v2 heat orange

USB 2.0

[h=2][/h]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Download en installeer eens de drivers voor je headset, te downloaden via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar apparaatbeheer.

Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.

Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor alle usb controllers.

Sluit het apparaatbeheer af en herstart de pc.

De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

Download en installeer eens de drivers voor je headset, te downloaden via deze link.

ok, welke moet ik verwijderen? dit is wat er allemaal staat

Generic USB hub

Generic USB hub

Samengesteld usb-appartaat

Samengesteld usb-appartaat

Samengesteld usb-appartaat

Samson Q2u microphone

Standaard enchanced PCI naar hostcontroller

USB-appartaat voor massaopslag

USB hoofdhub

USB hoofdhub

Als ik die onderste verwijderde werkte me muis niet meer.

Heb die driver gedoawnload dan krijg ik zo scherm met een knop waar ik op moet opdrukken waar er op staat Plug in steelseries "headset" steek ik me headset in PC duw ik op knop gebeurt er niets...

- - - Updated - - -

Heb headset ingestoken, en heb achter stuurprogammas gezocht, en er komt op dat er stuurprogammas zijn gevonden maar de toegang is geweigerd om te installeren

aangepast door pherousa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die driver gedoawnload

Als die gedownload is moet je die nog uitpakken, dat kan er op te klikken met de rechtermuisknop en dan kiezen voor alles uitpakken... Ofwel dubbelklik je erop.

Dan zie je de map, dubbelklik erop.

In de map staan nog eens mappen.

Klik op die waar Win7 op staat.

In die map zie je een bestand genaamd setup, dubbelklik erop.

De installatie begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.