Ga naar inhoud

lacie harde schijf


stemar

Aanbevolen berichten

mijn pc met besturing windows 7 is onlangs gecrashed. ik heb deze met mijn herstel op mijn harde schijf proberen op te lossen, maar dit is niet gelukt.

ondertussen heb ik een nieuw pc met windows 8. als ik mijn harde schijf aansluit krijg ik enkel herstel te zien. er staan althans veel muziek en films op deze schijf,maar ik vind deze niet meer terug.

kan me iemand helpen?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp heb je een externe harde schijf van het merk lacie waarop een image (back- up) staat van Windows 7.

Naast die back- up zou er ook nog muziek en films aanwezig moeten zijn maar die zie je nu niet meer staan.

Gebruik de Windows en X- toetsencombinatie, je ziet nu een snelmenu links beneden je venster.

Klik er op schijfbeheer.

Maak daar een printscreen van en plaats die in je volgend bericht, hoe je dat moet doen lees je hier. (klik erop)

Hoe je die printscreen in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Ga ook naar je verkenner en klik in de linker kolom op je harde schijf zodat rechts de inhoud zichtbaar wordt, maak daar ook een printscreen van en plaats die ook in je volgend bericht.

Plaats voorlopig geen bestanden op je externe schijf om overschrijven te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.