Ga naar inhoud

Outlook Express (XP) e-mails, contactpersonen etc overzetten naar Windows 8.1? HELP!


Vannisje

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn vader heeft gisteren een nieuwe desktop gekocht met Windows 8.1, aangezien zijn vorige desktop met Windows XP dringend aan vervanging toe was. Nu zijn er maar twee (grote) struikelblokken geweest tijdens het overzetten van belangrijke bestanden (belastingaangiften en zijn "heilige" Outlook Express bestanden. Ik heb bij het tweede gedeelte dringend hulp nodig. Het is mijn bedoeling dat ik al mijn vader's mailtje (hij heeft ze in Outlook Express keurig netjes gesorteerd in mappen) en contactpersonen kan overzetten in een programma in Windows 8.1. Dit alles met behoud van zijn huidige e-mailadres (@hetnet.nl), wat hij momenteel gebruikt in Outlook Express op zijn Windows XP desktop. En als het mogelijk is, dan zou het behoud van de mappen waarin hij zijn mailtjes heeft gesorteerd ook een enorme handigheid zijn! Ook gaat zijn voorkeur uit naar een programma ipv een website aangezien hij op die manier zijn oude mailtjes ook in offline modus kan bekijken (weet niet of dit inmiddels mogelijk is via een website aangezien ik al jaren simpelweg gmail gebruik). Ik ben zelf een enorme leek op het gebied van Outlook Express, laat staan op het gebied van overzetten van mailtjes. Dus als iemand mij hiermee in Jip en Janneke taal zou kunnen helpen, dan zou ik (en mijn vader uiteraard!) je eeuwig dankbaar zijn! HELP MIJ (ajb)!

Alvast enorm bedankt!

Groeten uit Brabant:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.