Ga naar inhoud

Accountproblemen


PIM

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

op onze nieuwe laptop per abuis mijn nieuwe MICROSOFTACCOUNT afgesloten. Daarna nieuwe account met gmail adres gemaakt om office 365 op de nieuwe laptop te kunnen installeren.

Ik wil echter mijn per abuis afgesloten ms-account weer terug. Wat ik ook doe steeds krijg ik de melding dat dit verwijderde account nog steeds bestaat, maar ik kan nog steeds niet inloggen, ook niet met de door Microsoft aangegeven hulpschermen om wachtwoordherstel. De computer is nog nieuw. Zou ik Windows opnieuw moeten installeren of heeft u nog een oplossing?

bij voorbaat dank voor een eventuele reactie op mijn probleem.

PIM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Pim,

Wat versta je onder account afgesloten? Welke handeling heb je uitgevoerd?

Welk account gebruik je nu, dat met het gmailadres?

Waarom wil je terug naar het afgesloten account?

Dag Clarkie,

dank voor uw snelle reactie.

vraag 1: ik heb bij ongeluk toen het eerste account aangemaakt is op de blauwe tekst " account afsluiten" gedrukt.

het is dan zo dat alle gegevens dan gewist worden.Nu wil ik Skype installeren en ben aangemeld met het gmailadres. Er verschijnt dan een aanlogscherm met het verwijderde account. Het is dan weer niet mogelijk om in te loggen.

niettegenstaande ik met het gmailadres aangelegd ben bij Windows wordt toch het oude niet meer voor windowsaccount gebruikte adres gebruikt om met wachtwoord in te loggen.

Ik wil terug naar mijn oude adres omdat wij niet meer emailadressen willen gebruiken. Het hele outlook is ook op het oude mail adres ingericht.

ik hoop iets meer duidelijkheid verschaft te hebben.

ook is het niet meer mogelijk om een nieuw account aan te maken met het oude adres, want dan krijg ik de melding dit account bestaat al?????..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aanmaken van een Microsoft account staat eigenlijk volledig los van je e-mail accounts in Outlook als je zelf wil.

Zo heb ik zelf een gmail- account en een telenet- account.

Het gmail- account heb ik o.a. in gebruik voor mijn Microsoft account.

In Outlook heb ik mijn telenet- accounts aangemaakt met dus e-mailadressen die eindigen op @telenet.be.

ik heb bij ongeluk toen het eerste account aangemaakt is op de blauwe tekst " account afsluiten" gedrukt.

Bedoel je daar onderstaande mee?

post-23245-1417705692,7775_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dit is niet het scherm,wat ik bedoel. Er is een scherm waarin je alle gegevens van jouzelf in moet vullen telefoon postcode geboortedatum etc. Hierin ergens aan het einde staat in blauwe tekst account afsluiten.

ik werk nu vanaf mijn iPad dus even nog geen beeld van het scherm wat ik bedoel.

alvast weer bedankt voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt.

Je logt in op deze link en daar kom je onderstaande tegen.

[ATTACH=CONFIG]30643[/ATTACH]

Indien je dat account gesloten hebt zoals hierboven getoond zal je het helaas niet meer kunnen gebruiken, zie ook deze link.

Beste Clarkie,

Dit is inderdaad het bedoelde scherm.

Dus als ik het goed begrijp, kan ik hier niet meer mee verder.

Bedankt voor jouw informatie.

MVRGR PIM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

Dit is inderdaad het bedoelde scherm.

Dus als ik het goed begrijp, kan ik hier niet meer mee verder.

Bedankt voor jouw informatie.

MVRGR PIM

Indien je daar op Account sluiten geklikt hebt, dus de bewerking uitgevoerd dan is dat account niet meer te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via PB ontvangen:

Beste Clarkie,

Ik wil nog even reageren op de hulp,die ik van een paar leden en ook van jou mocht ontvangen.

Ik heb afgelopen dinsdag mijn oude mailadres weer kunnen gebruiken om mijn windowsaccount met mijn oude account weer te gebruiken. Na enig spitten op de Microsoft helpcentres ben ik erachter gekomen,dat bij per ongeluk afsluiten van jouw aangemaakte account deze account weer na 30 dagen opnieuw te gebruiken is.Alles werkt weer naar behoren.

Ik hoop hier ook andere mensen mee te kunnen helpen.

met vriendelijk groet,

PIM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.