Ga naar inhoud

Actieve programma's minimalseren in taakbalk


ASP

Aanbevolen berichten

Het is de eerste keer dat ik gebruik maak van dit forum. Volgens mij heb ik deze vraag bij een verkeerde rubriek gepost. vandaar dat ik het hier nogmaals doet.

Sinds vorige week kan ik geopende programma's ( vb. word, Exell... ) bij het minimaliseren niet meer zien in mijn taakbalk onderaan het scherm ( naast Start ).

Bij het minimaliseren merk je wel dat ze naar onder verdwijnen maar zijn niet meer zichtbaar. Terug maximaliseren kan wel via taakbeheer of de combinatie ALT+TAB.

Hoe kan ik er voor zorgen dat deze terug zichtbaar zijn op de taakbalk?

Alvast bedankt voor de hulp!

ASP

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de andere vraag verwijdert.

deze stond in derdaad in een verkeerde rubriek.

heeft u rond de tijd dat dit begon toevallig programma's geinstalleerd of verwijdert?

probeert u anders eens het programma Ccleaner.

laat dit alle oude bestanden verwijderen en het register opschonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien een ouder systeem dan XP?

Zoja zoek in je Taakbeheer naar tbmenu.exe en schakel deze uit.

Heb je XP of Vista? Ik vond via ZDNet iemand met hetzelfde probleem :

In sommige gevallen ligt de oorzaak in een kwaadwillende elektronische ansichtkaart, bekend bij Symantec onder de naam w32.friendgreet.worm.

U kunt het proberen met een tweak die u op de website van Kellys Korner (Troubleshooting Windows XP, Tweaks and Fixes for Windows XP) vindt. Op regel 240 vindt u een vbs-scriptje bij 'programs aren't minimized in the taskbar', dat in een aantal gevallen soelaas biedt.

U zou eventueel even een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken, vervolgens inloggen met dat account en zo nagaan of het probleem zich uw account gerelateerd is. Zo ja, dan kunt u even nagaan welke instellingen mogelijk verschillen van uw eigen, persoonlijke account.

Kun je vanaf het starten van de computer geen enkele applicatie meer zien op je taakbalk? Want mij is alleen bekend dat ie dit doet, als er horizontaal geen ruimte meer is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.