Ga naar inhoud

automatische mapafbeeldingen kwijt


Gast tomke

Aanbevolen berichten

Hy folks,

ik ben nieuw op dit forum. :ciao:

Natuurlijk heb ik een probleempje, mijn afbeeldingen op al mijn muziekmappen zijn plots verdwenen.

Hoe is dit nu gebeurd, ik heb me een draagbare hardeschijf gekocht. Gisteren heb ik dan al mijn mappen die ik niet kwijt wil even gekopieerd naar deze harde schijf. Als ik vandaag men pc terug opstarten zag ik dat dus alle afbeeldingen die op mijn mappen staan er niet meer staan. ze staan ook niet op de mappen van de draagbare harde schijf. IK moet ook zeggen dat ik er nooit zelf een afbeelding op geplaatst heb, deze werden blijkbaar automatisch geplaatst telkens ik een nieuwe muziek map maakte.

waarschijnlijk zal dit maar iets kleins zijn maar ik weet niet hoe ik deze moet terug krijgen. kunnen jullie mij er mee helpen

Met vriendelijke groeten Tomke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je Muziekmap verschillende mappen hebt, druk je op Beeld, en dan kun je verschillende mapmodus uitkiezen. Ofwel Lijst, Details, Tegels, kleine normale grote en extra grote Pictogrammen. Als je hierdoor heen wisselt, dan zul je de verschillende automatisch toegevoegde plaatjes vanzelf terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waren dit toevallig standaard afbeeldingen van albums die in de map zelf zaten?

dus bijvoorbeeld de covers?

nee in die mappen zitten geen foto's of covers. geen enkel jpg bestand te vinden in heel die map muziek. tot vandaag zijn mijn covers op de mappen nog niet vanzelf terug gekomen. ;-)

toch bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in je Muziekmap verschillende mappen hebt, druk je op Beeld, en dan kun je verschillende mapmodus uitkiezen. Ofwel Lijst, Details, Tegels, kleine normale grote en extra grote Pictogrammen. Als je hierdoor heen wisselt, dan zul je de verschillende automatisch toegevoegde plaatjes vanzelf terug vinden.

ik had op deze manier al verschillende keren getest. toch nog steeds geen afbeeldingen op mijn mapjes te vinden. :bawling: Toch bedankt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.