Ga naar inhoud

Belangrijk: ADO MDAC opnieuw installeren lukt niet


berg444

Aanbevolen berichten

Ik krijg van een softwareprogramma foutmelding dat ADO (MDAC) wel geïnstalleerd is maar een versie van 2.1 of hoger vereist is.

Gebruik dagelijks labelprogramma en nooit een foutmelding gehad.

Waarschijnlijk heb ik na spyhunter per ongeluk dingen gewist. Er is een herstelpunt gemaakt maar deze service werkt ook niet meer.

Veel services waren uitgeschakeld en heb ik weer opgestart. Verder doet internet, software, verkenner installeren enz het gewoon.

Wat kan ik het beste doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Systeemherstel gaf geen herstelpunten weer en deed helemaal niets. Nu deed herstelpunt het plotseling toch. Maar gaf na lange tijd en aut. herstart onbekende fout. Probeer een andere herstelpunt. Daarna kwam er een windows update. Die ik gisteravond rond het begin van mijn probleem ook gehad had. Nu doet de software het wel. Mogelijk had windows update ermee te maken of instabiel systeem. Hartelijk dank voor de reactie. Genoemd probleem is opgelost. post-25936-1417705738,6863_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.