Ga naar inhoud

Browsen met tabbladen uitschakelen


zino

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem om het browsen met tabbladen uit te schakelen. Het lukt me wel via extra-internetopties-tabbladen(instellingen) en dan "browsen met tabbladen uitschakelen". Als ik dan het venster sluit en opnieuw opstart is het browsen met tabbladen uitgeschakeld.

Het probleem is dat ik iedere keer na het opstarten van de computer dit opnieuw moet doen. Dit is nu niet het grootste werk om dit iedere keer te doen maar omdat ik weet dat dit normaal mogelijk is zou ik graag eens weten hoe ik dit kan oplossen.

Ik heb dit probleem ook met het venster maximaal te openen. Als ik dit aan pas is het goed tot dat ik de computer uitschakel en opnieuw opstart.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die vensters maximaal openen is opgelost. Het browsen met tabbladen definitief uitschakelen niet.

Er moet toch een mogelijkheid zijn om het browsen met tabbladen definitief uit te schakelen. Dit was vroeger zo maar opeens moeten die instellingen aangepast zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.