Misschien is de driver niet (correct) geinstalleerd ofwel is er fysiek iets mis met de camera of de aansluiting ervan op het moederbord.
Als je nog garantie hebt, doe je de laptop best binnen bij de verkoper om te laten nakijken en herstellen.
Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt.
Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !
Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.
Dit is een discussie over 'Camera not found' probleem met ingebouwde webcam acer. in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Hallo, ik heb een acer aspire 7720 (laptop) en het probleem gaat voornamelijk om het volgende ; Ik probeerde laatst ...
Hallo, ik heb een acer aspire 7720 (laptop) en het probleem gaat voornamelijk om het volgende ;
Ik probeerde laatst op skype mijn webcam aan te doen, maar er werd aangegeven dat er geen webcam was aangesloten, wat raar is omdat ik een ingebouwde webcam heb.
Toen ik probeerde Acer Crystal Eye webcam te openen kwam er het volgende te staan ' Camera not found'
Wie weet hier een oplossing voor?
Misschien is de driver niet (correct) geinstalleerd ofwel is er fysiek iets mis met de camera of de aansluiting ervan op het moederbord.
Als je nog garantie hebt, doe je de laptop best binnen bij de verkoper om te laten nakijken en herstellen.
Als je tevreden bent over ons, vertel het dan aan gans de wereld.
Als je niet tevreden bent, vertel het dan alleen aan ons.