Ga naar inhoud

capture probleemen


basman

Aanbevolen berichten

goede dag aan iedereen

ik heb op mijn pc win 7 daar op heb ik premiere pro cs 5.5 geinstaleerd

(full option) alles werkt zoals verwacht

behalve bij cs5.5 capturen het volgende gebeurd in HD

ik kan de camera volledig bedienen vanaf het pc schrem alle instellingen staan op HD maar ik kan geen beelden capteren enkel audio

ik heb al de instelingen in alle rictingen uitgeprobeerd geen resultaat

camera sony hc9 HD

kan iemand helpen

groetjes

basman

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dag basman,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste clarkie

het probleem is nog niet opgelost "maar" ik heb op dezelfde pc ook cs 3 staan en

je gelooft het of niet maar via cs 3 kan ik alle bewerkingen probleemloos uitvoeren in HD kan het zijn dat het ene programa gedeelten van het andere gebruikt

ik snap er helemaal niets meer van

mvg

basman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is CS 5.5 een upgrade versie?

Anders moet je CS3 eens verwijderen.

Dan cclaener gebruiken.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ben een beetje bang om cs3 te verwijderen om de goede reden dat ik geen instalatie cd meer heb van cs3 (verloren bij verhuis) daar cs 3 zeer goed werkt zie ik deze ingreep niet direct als een oplssing

de cs 5.5 is een legale versie althans dat vertelde de verkoper mij toch op een beurs waar ik het gekocht heb wat blijkbaar klop want alle code nr werden onmiddelijk aanvaard ik hoop nog dat iemand kan helpen

maar toch alvast bedankt voor alle info

basman

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.