Ga naar inhoud

configuratie naast elkaar onjuist


Gast Dees

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds een aantal dagen doet mijn laptop ineens vreemd, eerder was hij voor reparatie weg geweest en had ik er een nieuwe hdd in gekregen. De eerste week geen probleem. Nu geeft hij ineens aan bij meerdere toepassingen dat die niet kunnen worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Messenger bijvoorbeeld. Verwijderen en opnieuw downloaden heeft geen zin want ook downloaden kan ineens niet meer.

Er verschijnt alleen in een flits het downloadschermpje en dan valt ie weer weg. Programma's als windows defender worden niet meer ge-update, help functie valt niet te openen enz enz.:pcguru:

Heel vreemd allemaal. Wie weet wat eraan de hand is?

Alvast bedankt voor jullie suggesties.

Groetjes Desiree:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had AVG 9.0 geinstalleerd dat is eigenlijk het enige, daarna deed ie het nog prima....heb deze inmiddels voor de zekerheid wel weer verwijderd maar dat was helaas ook de oplossing niet.

Verder heb ik niets gedaan wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben, niks veranderd niks verwijderd echt heel vreemd allemaal.

Drie hoog het raam uitgooien lijkt mij op dit moment een hele goeie oplossing:banghead:

Groet Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat idee zou misschien heel erg goed zijn als ik zou kunnen downloaden......maar zoals ik al zei dat doet het ook ineens niet meer, er flits een schermpje van downloaden op in een fractie van een seconde en dan doet ie verder helemaal.................niets:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed idee.......dat ik daar zelf niet opgekomen ben, blond he niks aan te doen. Dankjewel ik ga het proberen en jullie horen of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb van alles geprobeerd meerdere cleaners en bij de meeste zegt ie "kan de toepassing niet starten omdat de configuratie naast elkaar onjuist is", en de problemen beginnen zich op te stapelen......opstarten duurt een half uur bij alles wat ik probeer te openen moet ie heel lang nadenken.

Afmelden duurt heel erg lang, en mijn ergenis die wordt ook groter en groter.

Hoop dat er nog andere ideeën zijn anders moet ik hem maar weer opsturen naar Acer.

Tip voor overige mensen, KOOP NOOIT EEN ACER!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.