Ga naar inhoud

Documenten verdwenen


Gast montein

Aanbevolen berichten

Hai, ik heb waarschijnlijk iets doms gedaan. Ik heb al mijn documenten verplaatst naar andere map op andere schijf om ruimte te creeeren om zo te kunnen defragmenteren, Daarna alles teruggekopieerd naar Mijn Documenten maar kan niets vinden!!!

Het rare is ook dat ik wel enkele mappen terug vind, via office recent, en daar staat bij eigenschappen dat de boel gewoon in Mijn Documenten staat.....

Ik vermoed ook dat alle documenten wel op de computer staan, gezien de grootte van mijn schijven.

Elke hulp is welkom (de paniek is groot)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Documenten mag je wel kopieren naar een andere schijf.

Waarschijnlijk hebt je knippen en dan naar de andere schijf geplakt.

Dat mag je nooit doen.

Mijn Documenten is een Windows systeem.

Je zegt dat je Mijn Documenten dan de andere schijf terug gekopiert hebt naar Mijn Documenten. Dan hebt je nog de orgineel op de andere schijf?

Ga naar start

Klik op zoeken

Typ *.doc dus sterretje punt doc of eventueel andere document zoals *.xls voor excel.

Als je met office 2007

dan moet je *.docx typen.

Als je de orginele documenten vindt dan met de rechtermuis op Bijhorend map openen. (geen recente documenten want dat heeft geen zin)

Ofwel alles selecteren en onmiddelijk verplaatsen naar een andere schijf. Dus kopieren en naar andere schijf gaan en dan plakken.

Ik vermoed dat het nog ergens zit maar verplaatst wegens beveiliging.

Als je niks vindt dan niks doen met uw computer.

We zullen met andere middelen moeten oplossen indien het nog mogelijk is.

Als je wilt defragmenteren gaan geen enkel documenten verloren.

Defragmenteren betekend niks anders dan alle stukjes weer bijeen doen zodat de documenten of programma sneller geladen worden. De meeste gebruikte programma worden eerste rij gezet enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.