Ga naar inhoud

doet niets maar ook niets meer


vermander

Aanbevolen berichten

ik heb een acer aspirex3200ddr2 4GB,hdd 1000HB,drive super multi+,nvidia GeForce9500reeds enkele weken gebeurde het dat mijn pc vast loopte.dus gewoon terug opstarten en weg probleem toch voor enkele uren.(loopte meestal tijdens het surfen op internet)ik heb een systeem herstel gedaan maar niets veranderde.ik heb een scan gedaan op virussen,ook geennu gisteren opnieuw het zelfde probleem en heb hem terug opgestart maar nu vroeg de pc om een herstel te doen.dus klikte ik op ok enkele minuten later zei de pc dat het het probleem niet kon oplossen.dus terug gewoon opgestart op dan op eens niets meer.als ik nu op de power knop druk gebeurt er niet.net als of er geen stroom is.ik heb reeds de kabels er uit en terug geplaats maar niets veranderd.hebben jullie informatie omtrent zulke problemen?mvg vermander

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat het kan zijn maar dit zou kunnen dat u per ongeluk voor de videokaart een update hebt gedaan bij windows update.

Verwijdert de videokaart drivers (dit kan ook in veilig modus)

Installeert de oude drivers die u hier kan vinden

Ik zelf had dat ook voor gehad in Vista. Een bekend probleem met die videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.