Ga naar inhoud

Download Cumulatieve beveiligingsupdate voor IE8 voor Windows XP mislukt.


Cvrler

Aanbevolen berichten

Bij het handmatig updaten van een XP machine (Acer Laptop) zag ik dat de Cumulatieve beveiligingsupdate voor IE8 voor Windows XP, mislukte. Betreft KB2482017. Bij controle van de update geschiedenis zag ik dat bij de automatische updates de installatie van diezelfde update ook al iedere keer was mislukt. Het servicepack 3 is wel correct geinstalleerd.

Vraag, hoe los ik dit op? Die cumulatieve update lijkt mij namelijk wel belangrijk.

De machine gaf bij het downloaden al aan dat dit mislukte. Andere updates komen wel correct binnen en geinstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte;

Het advies opgevolgd en het bestand handmatig geinstalleerd.

De installatie verliep goed en daarna opgestart.

Bij controle middels de softwarelijst in configuratie zie ik het bestand staan met vermelding "geinstalleerd". Kennelijk dus goed gelopen.

Bijzonder is wel dat als ik de update geschiedenis via "Update scherm" controleer er wel de vermelding: update mislukt staat.

Welke aanduiding is nu te vertrouwen?

NB; gemakzuchtig als ik ben heb ik vooraleerst nog niet de moeite genomen de map Download leeg te maken. Ik twijfelde namelijk of dat wegnemen ook de mappen in die Download betrof, waar onder de map Install.

Kan hier over nog uitsluitsel gegeven worden?

Alvast mijn dank.

Cvrler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft, mijn dank!

Ik had al zo'n vermoeden omdat ik na het opstarten via het updatescherm aangepast naar updates zocht en de betreffende update niet meer werd aangeboden!

Blijft natuurlijk het onzekere gevoel van: Maar waarom dan eerder niet?

Maar bedankt voor je tip. Ik zoek even de badankt knop.

Dit is dus een opgelost probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.