Ga naar inhoud

foutmelding back Up 0x8100002F


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een ACER Aspire desktop,

en heb na de laatste Back Up de melding "Back Up is geslaagd maar enkele bestanden zij overgeslagen".

Deze melding kreeg ik, na gebruik van de USB stick?

Nu vraag ik mij af, hoe dit op te lossen, ik ben wel in het bezit van de cd-roms, die ik van de PC heb

gemaakt toen deze net nieuw was.

:questionmark:stormvogel6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem de tekst in deze link eens door.

Scenario 3 is op jouw van toepassing.

Bedankt voor je reactie, heb de link gevonden echter twijfel ik een beetje,

deze HOTFIX is niet getest,(KB 976972) en men adviseert om te wachten

op het volgende servicepack waarin deze is gekoppeld.

Nu weet ik niet wat te doen, en of hier ervaringen mee zijn.

En ja, hoe lang moet je daarop wachten?:pcguru:stormvogel6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie...ik heb het geprobeerd maar ik kreeg 3x de melding "is niet voor Uw computer".

Zou het helpen als ik hem opnieuw herinstalleer? Ook krijg ik nu achter elkaar fouten met het script.

Weet niet of het daar mee te maken heeft, maar wordt er wel moe van, zeker voor een nieuwe computer!

stormvogel6:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook krijg ik nu achter elkaar fouten met het script.

Bedoel je daarmee in Internet explorer?

Voer dan onderstaande uit:

- Open Internet explorer.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag stormvogel6,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag stormvogel6,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Hallo Clarkie

Sorry, ik denk dat ik iets fout heb gedaan met het reageren.

Maar dan doe ik het nogmaals; Op aandringen van mijn gezin, heb ik besloten de PC

geheel (met tegenzin) te installeren, hiermee is het probleem opgelost.

Het rare is dat dit probleem zich voordeed NA gebruik van een memory-stick??

Deze wordt dus niet meer gebruikt!

Bedankt voor je hulp!!!

Stormvogel6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.