Ga naar inhoud

Foutmelding bij games


redjoost

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik speelde altijd gta 4 (EFLC) en minecraft...

Een aantal weken geleden gaf de computer (de videokaart) een foutmelding tijdens het spelen van Minecraft.

Ik heb het voor die tijd altijd zonder problemen kunnen spelen en heb geen instellingen verandert.

Ik ben op zoek gegaan naar updates en zag dat er een beschikbaar was voor mijn videokaart (Nvidea GeForce 8800 GT) en voor mijn beeldscherm. Na deze update ben ik nog verder van huis want na gta 4 opgestart te hebben krijg ik het haperende geluid van een bluescreen te horen en is de enige uitweg, de computer uitschakelen.

Bij minecraft krijg ik deze foutmelding: post-36868-1417705035,5379_thumb.jpg

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Redjoost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een driver fout.

Gooi de drivers eraf in veilige modus met Driver Sweeper: Phyxion.net - Driver Sweeper Doe dit met driver sweeper zodat je er zeker van bent dat alle restjes eraf zijn. Download daarna de laatste drivers van je grafischekaart en installeer die in normal-mode.

Probeer nu nogmaals GTA 4, of Minecraft te spelen.

EDIT: Mocht het probleem daarna nog niet opgelost zijn, verwijder dan nogmaals de driver met Driver Sweeper. En installeer een oudere driver van Nvidia het kan namelijk zijn dat de nieuwe een bug heeft waardoor het niet goed functioneerd.

aangepast door Whatdoyouthink
Toegevoegd "oudere driver"
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.