Ga naar inhoud

Geen toegang tot het opgegeven apparaat


Domien

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil een nieuwe virtuele schijf aanmaken, maar om dit te doen moet ik een DTE.exe openen volgens de site waar ik het programma van heb.

Nu heb ik dit bestand wel, maar als ik het wil openen komt er volgende foutmelding (zie afbeelding). Ook als ik het programma wil installeren en ik klik op de setup of de launcher krijg ik deze foutmelding.

Ik heb al geprobeerd om het als administrator uit te voeren, maar het probleem blijft.

Graag een beetje hulp...:bawling:

Afbeelding foutmelding: http://img6.imageshack.us/img6/2308/naamloosbvl.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daemon tools pro is een betalende versie.

Als je vista hebt dan moet je waarschijnlijk met de rechtermuis als run as administrator klikken.

Ofwel is Daemon tools pro geblokkeerd door de firewall.

Ja maar ik heb de trial-versie nu.

Uitvoeren als administartor heb ik ook geprobeerd en hoe kan ik zien of dit door de firewall is geblokkeerd.

Alhoewel dat ik denk dat het dat ook niet is want ik heb het ook gehad bij een spelletje dat ik had geïnstalleerd, en dit heb ik dan gewoon opnieuw geïnstalleerd en toen ging het terug..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.