Ga naar inhoud

Harde schijf c vergroten harde schijf d verkleinen


JMDDV

Aanbevolen berichten

Mijn harde schijf C: totale grootte is 39GB nog beschikbaar is 5.45GB (na het overzetten van alle programma's op schijf D)

mijn harde schijf D: 193GB groot, nog beschikbaar 122GB

Nu wil ik de harde schijf D Verkleinen en de harde schijf C hiermee vergroten.

Ik heb dit geprobeerd met schijfbeheer in windows vista.

Eerst probeer ik schijf D te verkleinen, ik krijg als antwoord: "hoeveelheid beschikbare ruimte voor verkleinen kan beperkt worden als momentopnamen of wisselbestanden op het volume zijn uitgeschakeld"

de ruimte die ik kan verkleinen op de D is minder dan één GB !

hoe kan ik dat oplossen ?

JMDDV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet opstarten vanaf de gebrande cd met het iso bestand van "partition wizard"

ik heb dan het programma "partitition wizard" gedownload en de handleiding gevolgd en met "move/resize partition" de D-partitie verkleind met 10.000MB en de C-partitie vergroot met deze 10.000MB

dit leek goed te verlopen, kon alles volgen op de vooruitgangbalken en de meldding kwam "succesfully resized en de computer start nu opnieuw op".

maar windows vista start niet meer op, ik krijg de melding "kan windows niet starten, ik heb alles geprobeerd: veilige modus etc ...

ik zit nu dus wel met een probleem

ik hoop dat iemand mij kan helpen om de pc op te starten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.