Ga naar inhoud

Ik kan internet explorer niet verwijderen


tomson

Aanbevolen berichten

Beste, ik zou graag internet explorer 7 willen veranderen naar versie 6. Naar verluidt gebeurt dit automatisch wanneer ik versie 7 verwijder. Echter ik vind deze niet terug in mijn lijst voor programma's te verwijderen? Ik heb al op de microsoft site gezien, het spuninst.exe gedoe werkt ook niet. Kan iemand helpen? Alvast bedankt, en excuses als deze thread al bestond, via de zoekfunctie niet gevonde, groeten

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik was net nog opzoekingen aan het doen om IE te verwijderen, ik bleek over versie 9 te beschikken, en heb nu via windows onderdelen wijzigen, IE verwijdert. Toch opnieuw installeren dan? Momenteel gebruik ik firefox ook als browser, Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Mja, het antwoord zal belachelijk klinken. Maar op een andere pc had ik een oude versie van IE. En wanneer ik dan een bepaalde sociale netwerksite bezocht dan toonde die oude versie niet de bekende 'tijdlijn' en ik vond dat leuker, vandaar dat ik bij mezelf dacht van een oudere versie te installeren.

aangepast door tomson
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat je die tijdlijn niet ziet in IE6 heeft te maken met datgene dat ik vermeldde in bericht 2:

tevens biedt IE6 matige ondersteuning voor de hedendaagse webstandaarden.

Is de tip die je kan bekijken als je

klikt geen oplossing voor je ivm die tijdlijn ?...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was uiteindelijk nog het gemakkelijkste geweest, nu om een beetje van het topic af te wijken. In dat filmpje is het een Engelstalige firefox, enig idee hoe 'default user agent' juist heet in de nieuwe firefox? Ik kan het blijkbaar niet vinden om de switch naar ie 7 te maken, Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.