Ga naar inhoud

internet explorer, probleem, geen verbinding


Eduardo72

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen,

Ik ben hier nieuw op dit forum maar heb al veel nuttige informatie gevonden maar ik zit zoals de meesten hier toch met een probleem. Het lukt me niet om verbinding met internet te maken via de internet explorer, hij geeft de volgende melding: "de webpagina kan niet worden weergegeven" met een knop eronder voor verbindingsproblemen oplossen, als ik hier vervolgens op druk krijg ik de melding dat de netwerkcontrole niet kan worden uitgevoerd omdat de service Diagnostic Policy niet wordt uitgevoerd. Ik weet wel dat ik deze service dan handmatig aan kan zetten maar dat wil dus ook niet. rara wats gebeurt? Ook lukt het me niet meer om live messenger geïnstalleerd te krijgen. Het vreemde van dit alles is dat ik wel via google chrome of firefox verbinding heb met internet.

Alle hulp is welkom, groet Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je service Diagnostic Policy die standaard op automatisch staat ook niet op handmatig wilt zetten dan kan die niet starten.

Handmatig wilt zeggen starten als er om gevraagd wordt.

Is het zo erg om service Diagnostic Policy op automatisch te zetten?

Wat wint je erbij?

Eigenlijk niks anders dan een probleem.

Als je in services iets verandert doe dat met kennis van zaken anders kan je beter afblijven.

Vermoedelijk hebt je die ook in msconfig zo ingesteld.

Dat is helemaal verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.