Ga naar inhoud

Kan de driver niet vinden.


stoetel1

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb hier een HP 'xw4300 workstation', omdat hij niet langer als server gebruikt zal worden heb ik hem geformateerd en er windows XP (32-bit)opgezet,

Nu heb ik zonder veel problemen alle drivers gevonden behalve die van de USB (Intel 82801GB USB universal Host controller).

Heb al die van op de HP website voor chipset geprobeerd maar die krijgt het niet aan de praat, teveens de drivers van intel geprobeerd die ik met het zoekresultaat '82801GB' kreeg maar deze kan ik zelf niet installeren.

Intussen ook DriverTuner geprobeerd deze vond ook een driver van intel maar helaas kon ik die ook niet installeren.

Iemand advies waar ik nog zou kunnen zoeken of beschouw ik dit als hopeloos ?

Alvast Bedankt,

Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de driver kan je hier terecht doch voor usb driver is dat meestal op de cd van de moederbord te vinden.

- - - Updated - - -

Misschien helpt deze pagina op check..... te klikken.

Helaas, de chipset driver zelf had ik al geinstalleerd zonder problemen dat nu opnieuw gedaan. (chipset 1e pagina)

Met die pagina had ik zelf ook geprobeerd dat brengt me bij;

[TABLE=class: main_table]

[TR]

[TD=class: header_cell]Product Detected

[/TD]

[TD]Intel® 6, 5, 4, 3, 900 Series Chipsets

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: header_cell]Current Version Installed

[/TD]

[TD]7.0.0.1019

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]This version is valid.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Dus gezocht bij downloads voor deze; Intel® 6, 5, 4, 3, 900 Series Chipsets,

vind je perfect driver van maar opnieuw weigert deze te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

stegisoft, bedankt voor je hulp heb de driver zelf niet kunnen vinden,

maar had 3 van deze servers gekocht (afgeschreven bij een bedrijf na 7-8 jaar dienst).

Nu bleek de andere al voor gëinstalleerd met xp, heb de HD gecloond naar die andere HD toe met behulp van de gratis versie van HDClone.

Deze was er uurtje zoet mee, daarna HD weer in oorspronkelijke PC gestoken en nu kan ik met dezelfde installatie werken.

Niet de oplossing waar ik in het begin aan dacht maar doet het perfect, toch super bedankt voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.