Ga naar inhoud

Kan geen WiFi netwerk onthouden


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

Ik heb een desktop Optiplex 960 Dell computer met Vista die steeds zeer goed draadloos werkte met een USB WiFi stick.

Nu is de naam van mijn WiFi (SSID) netwerk gewijzigd en ook het Paswoord, steeds gaat het nog over de zelfde modem/router van Telenet.

Nu heb ik mijn nieuwe WiFi instellingen veranderd en opgeslagen. De andere SSID heb ik verwijderd.

En alles werkt uitstekend tot ik mijn PC uitschakeld en heropstart, de nieuwe instellingen zijn weg en de vorige staan er opnieuw met het gevolg geen internet.

Na het opnieuw instellen is mijn WiFi connectie in orde maar na een herstart is die steeds verwijderd.

Wat of welke instelling heb ik over het hoofd gezien?

Groeten djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hangt er een beetje vanaf hoede wifi-stick wordt aangestuurd: door windows zero configuration of door de meegeleverde software.

ik vermoed dat het laatst aan de hand is.

en dan is de snelste oplossing: wifi-stick uitnemen, via configuratiescherm-software cq programma's de software van de stick verwijderen.

pc herstarten.

de software opnieuw installeren en denk erom: de stick pas insteken als de software faarom vraagt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.