Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

falstring

Lid
  • Aantal items

    2.509
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over falstring

  • Titel
    Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. ik kan er niks anders van maken dan dat je gewoon je accountgegevens moet invoeren, en daarna zal outlook echt wel doorstarten en krijg je dat lint wel te zien....
  2. blij te vernemen dat het opgelost lijkt. en dat avast het wel een tijd lang goed deed: één enkele update kan zoiets grandioos verstoren......
  3. sterkte met die actie. een tip nog: loop na de deïnstallatie nog even handmatig door de verkenner om alles wat je aan mappen van avast tegenkomt handmatig te verwijderen. dus niet alleen in program files, program data maar zeker ook in de gebruikersmappen appdata local en roaming, en check dan ook even de appdata in all users. daarna ccleaner het register verder laten opruimen (verwijdert alle avastmeldingen waarvoor geen relatie op de schijf kan worden vastgesteld. en dan uiteraard weer netjes opnieuw opstarten....
  4. ik kom hier dan wel niet vanaf het eerste uur (toen was het nl forum computertotaal mijn 'thuisbasis' , maar zeker sinds die club stopte is dit forum top of the bill geworden, en niet alleen voor mij. veel dank aan de makkers die het startten en sindsdien met liefde en kwaliteitszin onderhouden!!!
  5. ik meng me (enigszins beschroomd) even in deze topic, om te melden dat ik onlangs twee pcs weer flitsend kreeg door alles van avast grondig te verwijderen..... sommige pcs kunnen er wel mee overweg, andere echt niet, is mijn ervaring. enne: al eens de laptop écht geherstart, dus via start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten' (zolang je dat niet doet blijven 'scheve bitjes' scheef staan....)?
  6. falstring

    Geen geluid

    het tweede plaatje zegt alleen maar dat er een geluidskaart in zit. het eerste plaatje heb je meer aan: er is kennelijk geen speaker aangesloten. dus ga voor je in apparaatbeheer gaat rommelen eens na hoe het zit met die speakers is het een laptop dan ga na of de speakers wellicht in een microfoonpoort zitten. een desktop: dan moeten speakers in het groene gaatje zitten. en kijk ook eens bij instellingen/systeem/geluid: wellicht kom je dan tot de conclusie dat er iets met de drivers mis is.
  7. ik toch dat het verstandig is de software te vernieuwen. dus: - printer afkoppelen - printer uit het printeroverzicht verwijderen - hp software via apps deïnstalleren - in verkenner mappen van hp (program files, program data, c:\users\jouw gebruikersnaam\appdata local en ..roaming weggooien - ccleaner register laten cleanen. - opstarten via startknop/afsluitmenu/optie opnieuw opstarten - haal bij hp de nieuwste driver voor jouw windowsversie - laat installeren, en denk erom: sluit de printer pas aan als de software je dat vraag te doen!!!
  8. kan natuurlijk ook een warmtprobleem zijn. die optie mis ik nog: - haal batterij los - start op met alleen de 230 volt adapter aangesloten blijft ie dan wel werken dan is het een accuprobleem stopt ie dan ook dan is het tijd voor een ontstoffingsactie
  9. heb je ook w10 opnieuw gestart op de aangegeven wijze?
  10. en oh ja, het zou ook nog zo kunnen zijn dat (de driver in) windows op een of andere wijze de foutmelding herhaalt. vraag niet hoe, maar ik zag wel; vaker verrassende oplossingen van een echte herstart. dat doe je (alleen) op deze wijze: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'
  11. yep, kabeltje zeker controleren. maar ook de printer resetten. volgens de handleiding: zet printer uit trek usb kabel uit en trek stroomkabel uit de deskjet druk enkele malen enkele seconden lang op de aan/uitknop sluit na enkele minuten de printer weer aan op de stroom zet printer aan, sluit usbkabel aan op de pc
  12. en flintertje papier op de verkeerde plek is al voldoende om een storing te geven. dus: een extra nauwkeurige inspectie doen..?
  13. je wilt niet weten hoe vaak je dit opgelost krijgt door een echte herstart, dus sluit openstaande programma's, save je werk en : ga startknop/afsluitmenu/optie "opnieuw opstarten'
  14. net geprobeerd op een pc met live mail ingesteld als standaard mailclient: werkt keurig ook op pc met thunderbird ingesteld als standaardapp: en ook daar geen probleem. zal dus kwestie zijn van ingestelde standaard. regel dat via instellingen, standaarapps.
  15. begin de pc op deze wijze te herstarten: ga start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten' (alléén op deze wijze zet windows zichzelf opnieuw in het werkgeheugen) wil het dan nog niet, probeer dan een systeemherstelpunt terug te zetten.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...