Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

falstring

Lid
  • Aantal items

    2.560
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over falstring

  • Titel
    Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. is ingesteld dat je verborgen en systeembestanden te zien krijgt? (menu item beeld, opties, map/zoekopties wijzigen, tabblad weergave) of laat treesize er eens op los: die analyseert de gebruikte schijfruimte feilloos. haal je: https://www.jam-software.com/treesize_free
  2. je kan eerst even proberen met de repairfunctie van office. sluit alle officetoepassingen ga configuratiescherm/programma's en onderdelen, selecteer ms office en kies de wijzig/herstel optie. als klaar: ga start, afsluitmenu en kies de optie 'opnieuw opstarten'
  3. omdat afspelen kennelijk ook problemen geeft, is het vrijwel zeker een driverprobleem, en is praten over programma's eigenlijk nog niet aan de orde.
  4. die iobit zou ik maar eerst eens verwijderen, daar komt niks dan ellende van.... en dan: kan je een herstelpunt terugzetten van voor de installatie van totalav? typ 'herstelpunt' in het zoekvak en open de toepassing en volg de wizzard. (vaak moet je klikken op 'eerdere herstelpunten' om het gewenste punt te zien)
  5. hier ook geen probleem zonder vba....
  6. falstring

    Error 520

    ...... laat ik nu altijd gedacht hebben dat pch graag heeft dat je zónder adblocker werkt.....?!?
  7. falstring

    Error 520

    ik ben kort geleden overgestapt naar ff omdat dáár pch nog wel (en nog steeds!!) prima functioneert.
  8. eerst maar eens de hele pc opnieuw opstarten, zodat windows zichzelf weer even vernieuwt. doe je aldus: start/afsluitmenu/optie 'opnieuw opstarten'. (nb uit en weer aanzetten lijkt hetzelfde, maar heeft geen effect op foutjes in windows) en probeer eens: zoekvak, typ: configuratiescherm, en in configuratiescherm naar 'programma's en onderdelen'
  9. was dat voor of na je schone installatie van w10? hoe dan ook: als je je data (ook favorieten zijn 'data') niet hebt veiliggesteld, ben je ze gewoon kwijt.
  10. als schijf wel wordt gezien in schijfbeheer, kan je dáár een letter toekennen. dan zou die daarna in de verkenner (en in recuva) zichtbaar moeten zijn. (heb wel eerder meegemaakt dat crystal disk een schijf zonder letter ook niet wilde kennen)
  11. bedoel je in post 1 dat je de w10 mail app installeerde? staat die app (nog) in je lijst? verwijder die dan eens, je gebruikt m toch niet, en het zou de oplossing kunnen betekenen voor je probleem. hoe verwijderen lees je: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/windows-10-mail-verwijderen/81c770c5-04ac-4f2c-b5a2-5cd95801c614
  12. clone van 😄 naar d: : dan heb je dus twee (voor windows) identieke schijven en daar kan windows niks mee.....
  13. tja,dan kan je wel proberen om m opnieuw te installeren, maar je kan ook een ander proberen. zo kwam ik laatst https://www.mediahuman.com/audio-converter/ tegen, en die bevalt prima.
  14. je bracht de pc binnen om problemen met outlook op te lossen, schrijf je hiervoor.... dat winzip driver op bureaublad stond (en daardoor extra opviel) is in dat licht bezien bijzaak. bewaar de mails, en vooral als ze die beantwoord hebben (dan bewijs dat ze ze ontvangen en gelezen hebben. en verder wachten maar tot/of ze naar de rechter stappen...
  15. oh ja: en dat ze winzip driver update eraf zouden gooien is wél helemaal terecht
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...