Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

falstring

Lid
  • Aantal items

    2.333
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

1 Volger

Over falstring

  • Titel
    Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. wat vaak helpt bij zulke vage klachten: ga startknop, afsluitmenu en kies de optie 'opnieuw opstarten'. dat is onder w10 de enige manier om windows even helemaal weer maagdelijk in het werkgeheugen te zetten. (onder eerdere versies gebeurde dat bij uit- en aanzetten, onder w10 leidt dát standaard tot een soort slaapstand)
  2. ga via configuratiescherm naar apparaatbeheer. klik de rubriek netwerkadapters open en selecteer de lan-adapter rechtklik erop en kies eigenschappen ga naar tabblad energiebeheer en haal vinkje weg bij 'de computer mag dit apparaat uitschakelen voor energiebesparing' doe dat ook voor de andere adapter. heb je dat gedaan: ga start, afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten'
  3. ik vermoed dat je hie wél leesbare info vindt: https://www.schoonepc.nl/optim/backup.html
  4. dat zou kunnen lukken als je de beschikking zou hebben over de 1809-update installatiebestanden op schijf/usb/dvd bij windows zelf is ie niet meer te halen, dacht ik. overigens benieuwd: waarom déze move?
  5. er zijn programma's waarin de printopdracht zo kan worden ingesteld dat er geen plaatjes (en de barcode is in dit opzicht inderdaad een plaatje) worden afgedrukt. geen idee welk programma je gebruikt om die kortingsbrieven te printen, dus vooreerst komen we niet verder dan deze algemene opmerking....
  6. "sd kaart stak in de gsm met foto's en video's en apps op. Ineens niet toegankelijk mee." wat ik bedoelde was niet te weten of het in de gsm werkt (dat wisten we al) maar (en dat werkt soms wel in zo'n geval): kaartje in de gsm, gsm met usbkabel verbinden met laptop, usbverbinding op de gsm instellen op 'media-apparaat', en dan in de verkenner proberen de kaart te lezen.
  7. is me niet duidelijk of dit gebeurd is: sd kaart in het eigen apparaat (telefoon/camera) en via usb verbinden met pc???
  8. deze doet het wel in nl
  9. als klassiekliefhebber kon ik niet laten even het concert te bekijken. en daar zie ik op verschillende plekken ook al dat beeld en geluid niet altijd parallel lopen. kijk bijv naar de staccato accoorden rond 23,12 sommige scenes zijn wel synchroon, andere lopen net een fractie achter/voor, en dat zul je in een converteerslag niet wegwerken. maar wel een fraaie uitvoering!
  10. deïnstalleer je antivirus eens; avast is niet altijd even betrouwbaar op w7.
  11. vrijwel zeker een vage oorzaak. tweedingen die je moet doen: 1 trek het voedingskabeltje uit de router om het ding in een minuutje helemaal stroomloos te maken. (niet uit-/aanzetten, niet stekker uit stopcontact want dan blijft de trafo nog stroom geven) 2 ga configuratiescherm/apparaatbeheer, klik de rubriek netwerkadapters open en rechtsklik op de adapter die jij gebruikt, kies de optie 'installatie ongedaan maken' sluit de schermen netjes af en herstart de pc; bij de herstart zal windows de adapter als nieuwe hardware zien en wederom maagdelijk installeren. .
  12. usb met brakke contacten in de plug of in de poort geeft soms rare stroompjes waar de pc net zo raar op kan reageren....
  13. geef eerst eens aan welk programma je gebruikt voor de behandeling van je gmail.
  14. voor dat je die initialize + recovery gaat uitvoeren die easus aanbeveelt, eerst de externe schijf eens op een andere pc uitproberen, en als dat lukt: verwijder 'm dan veilig bij het ontkoppelen. herstart je eigen pc via deze weg: start - afsluitmenu - optie 'opnieuw opstarten' en plug daarna de schijf opnieuw in.
  15. en schakel de connected user service uit (typ in het zoekvak: services.msc om er te komen)
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.