Ga naar inhoud

Mijn documenten opent heel langzaam!!


stevenzweegers

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben net nieuw op dit forum en ik heb het volgende probleem. Ik heb een Sony Vaio Laptop CR-reeks met Windows XP erop.

Mijn harde schijf is al een keer gecrasht en er zit nu een nieuwe in. Maar ik heb nu dus het volgende probleem.

Als ik op Start druk en dan mijn documenten dan lijkt het als of hij gaat openen. Het menu start gaat dus weg, alleen dan gebeurt er helemaal niks. De start knopt lijkt dan ingedrukt te zijn maar het duurt dan best lang voordat hij open gaat. Als ik ondertussen op internet ofzo druk dan doet hij niks maar dan ineens opent hij alles tegelijk.

Soms blijft hij dus al hangen als ik op mijn documenten druk maar soms gaat die wel meteen open en dan druk ik op een word bestand en dan blijft hij hangen.

Dit probleem heb ik de laatste tijd ook als ik internet probeer af te sluiten. Dan doet hij het ooit niet meer en dan blijft hij gewoon staan. Er komt dan bij te staan programma reageert niet!!!

Weet iemand wat ik hiermee moet doen?

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey stevenzwegers

Download CCleaner.

Let tijdens de installatie van CCleaner op dat je het vinkje weghaalt bij de Yahoo Toolbar.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af

en start de laptop opnieuw op .

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

ik zou je graag willen helpen met je log

maar ik heb daar helaas geen verstand van

ik moet je toch vragen even geduld te hebben tot iemand van de site jou log wil nakijken en advies te geven

hulp komt er aan

mvg carp

ps, wat zijn je specificaties van je laptop

ramm geheugen

processor

mobo

enzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.