Ga naar inhoud

Msn Weather Gadget


Gast Veraapoes

Aanbevolen berichten

Op mijn vorige laptop had ik dit gadget

http://edbott.com/weblog/images/AbetterweathergadgetandotherVistasidebar_9F36/image_3.png

Msn Weather Gadget.

Heel handig etc, maar windows heeft nu die gadgets opgegeven ofz (geen idee waarom) en je kan ze officieel niet meer downloaden van hun site. Natuurlijk zijn er andere sites die je deze nog aanbieden want de optie om ze te installeren is er nogaltijd.

Nu, ik heb het bestand van msn weather gadget om te isntalleren maar als ik dubbelklik en het 'installeer' gebeurt er niks. en het is enkel bij dat gadget, want ik heb er een paar andere ook geinstalleerd en dat luktte wel.

Ik heb het van een paar verschillende bronnen gehaald omdat er mss iets kon zijn met het bestandje zelf. Maar helaas.

Nu, heeft iemand dit ook voorgehad of heeft iemand toevallig het bestandje van msn weather op zijn/haar pc staan? (en dat werkt?)

appdata > local > windows > windows sidebar > gadgets (op dat pad heb ik ze bij mij gevonden)

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb da is gedaan handmatig, ma ik gok da die da automatisch deed als ik het bestand opende met dubbelklik. anyway, zelfde effect, ik druk op installeren en er gebeurt niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.