Ga naar inhoud

Nuid Filter


sjakie

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb een probleem met IntelliPoint IntelliType NUID filter driver.

IntelliPoint IntelliType NUID filter driver wordt geblokkeerd omdat dit ertoe kan leiden dat de computer in de toekomst niet goed opstart.

Uw versie van IntelliPoint IntelliType NUID filter driver is niet compatibel met deze versie van Windows.

Ik heb windows 7 ultimate.

Ik had al een ergens een discussie gevonden maar kon hem niet meer terug vinden.

Ik heb windows 7 64 bit en mijn toetsenbord is van het merk windows type wireless keyboard 1000.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag sjakie,

welkom op PC-helpforum.be ! ;-)

Ik denk dat je dit topic in je achterhoofd hebt ?

De driver die daar in bericht #4 werd gepost is echter enkel geschikt voor een 32-bit versie van Windows 7 ... jij hebt de driver voor een Windows 7 64-bit versie nodig en die kan je downloaden via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is nu opgelost na een complete crash van mijn pc. C schijf is door de pc dokter zo goed mogelijk herstelt. Ben nu alles erop aan het zetten vandaar het late antwoord, was namelijk ook mijn inlogcodes etc kwijt net als adressen in outlook en ga zo maar door.

- - - Updated - - -

Heb voor de zekerheid de download van Asus toch maar gedaan. Nogmaals dank ga ik weer verder met programma's terugzetten waaronder Pinnacle die niet meer wil, Sony trouwens ook niet meer.

Toch maar even terug naar de PC dokter denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.