Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pc aldi volledig formateren


Rude

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn pc volledig formatteren, maar telkens als ik de c schijf wil formatteren in dos, weigert deze dat te doen omdat de c schijf zou gekoppeld zijn (?) en dat deze ook op dat moment bezet is. Wat moet ik dus doen om daar toch in te lukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Allereerst welkom op het forum

De handigste methode is om uw windows cd te booten, dus uw windows cd in uw pc stoppen en uw pc opstarten, hij zal dan vragen:

Druk nu op een toets om windows vanaf cd op te starten...

Druk op een toets

Je zult dan een blauw scherm krijgen.

Accepteer de voorwaarden

Kies: Installeer windows

Dan krijgt u de mogelijkheid om een harde schijf te formatteren, doe dat dan ook.

Als u windows opnieuw wilt installeren, moet u verder gaan

Mvg,

Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan :D we stellen het altijd zeer op prijs als u achteraf komt vertellen of iets is gelukt.

de reactietijd van dit forum is zeer snel :D dat is ook een van onze pluspunten vind ik zelf, komt mede omdat we met een redelijke groep mensen zijn die hulp kunnen verschaffen ;)

veel succes in iedergeval

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan :D we stellen het altijd zeer op prijs als u achteraf komt vertellen of iets is gelukt.

de reactietijd van dit forum is zeer snel :D dat is ook een van onze pluspunten vind ik zelf, komt mede omdat we met een redelijke groep mensen zijn die hulp kunnen verschaffen ;)

veel succes in iedergeval

héhé

Ben ongelooflijk blij verrast op de snelheid van antwoord op dit forum. Ga alvast jullie antwoorden uitproberen, en ik laat nog iets weten.

Nogmaals dank aan diegenen die raad gaven

Laat zeker iets weten é.

Greetz

swuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.