Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pc aldi volledig formateren


Rude

Aanbevolen berichten

Beste,

Allereerst welkom op het forum

De handigste methode is om uw windows cd te booten, dus uw windows cd in uw pc stoppen en uw pc opstarten, hij zal dan vragen:

Druk nu op een toets om windows vanaf cd op te starten...

Druk op een toets

Je zult dan een blauw scherm krijgen.

Accepteer de voorwaarden

Kies: Installeer windows

Dan krijgt u de mogelijkheid om een harde schijf te formatteren, doe dat dan ook.

Als u windows opnieuw wilt installeren, moet u verder gaan

Mvg,

Thomas

Sorry

Maar had nu pas even de tijd om jullie raad op te volgen, en te proberen van m'n c schijf te formatteren. Het lukt mij echter niet. Ik kan wel xp installeren bovenop het oude besturingssysteem, maar daarmee blijven nog vele sporen achter die ik eigenlijk allemaal gekuist wil zien. Ik kom tot de zin op het blauwe scherm "druk op enter als u windows XP op de geselecteerde partitie wilt installeren" Ik krijg enkel nooit de kans zoals Bart zegt om de schijf te formatteren. Ook via dos probeerde ik, en die zegt dat de schijf gekoppeld is aan toepassingen, en ik weet niet hoe die eventueel te ontkoppelen zou zijn.

Graag nog wat raad AUB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry

Maar had nu pas even de tijd om jullie raad op te volgen, en te proberen van m'n c schijf te formatteren. Het lukt mij echter niet. Ik kan wel xp installeren bovenop het oude besturingssysteem, maar daarmee blijven nog vele sporen achter die ik eigenlijk allemaal gekuist wil zien. Ik kom tot de zin op het blauwe scherm "druk op enter als u windows XP op de geselecteerde partitie wilt installeren" Ik krijg enkel nooit de kans zoals Bart zegt om de schijf te formatteren. Ook via dos probeerde ik, en die zegt dat de schijf gekoppeld is aan toepassingen, en ik weet niet hoe die eventueel te ontkoppelen zou zijn.

Graag nog wat raad AUB.

Dat is ook normaal bij aldi (medion) pc's.

Je krijgt er niet de volledige cd van windows bij, enkel een cd die ENKEL je C schijf herstelt, alle andere schijven moet je nog appart formatteren (wat mogelijk is in windows zelf).

De enige oplossing om je PC echt te formatteren is een cd van windows gaan kopen in de winkel.

Edit: als je een andere pc te beschikking hebt dan kan je de harde schijf versteken en hem dan HELEMAAL formatteren. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ja, sorry met het verlof daartussen ben ik het forum even uit het oog verloren. Alles is ondertussen opgelost, en ik dank ieder die er heeft aan geholpen. Het was ook dankzij bovenstaande raad dat ik er uit ben gekomen. Tot nog eens. ...Rude:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.