Ga naar inhoud

outlook 2007


willa

Aanbevolen berichten

Ik kan geen emails meer verzenden via outlook, ze blijven hangen op de een of andere manier, als ik dan wil afsluiten wordt er gevraagd of ze dan gestopt moeten worden.

Kan ik dan beter outlook erweer opnieuw opzetten of wie helpt me.:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat gebeurt er als je drukt op Verzenden/Ontvangen? Krijg je daar in het kadertje geen foutmelding te zien?

Kijk ook even na hoe groot je mails zijn die je probeert te verzenden. Werk je in Outlook met de account van een provider of met gmail of hotmail-account?

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat gebeurt er als je drukt op Verzenden/Ontvangen? Krijg je daar in het kadertje geen foutmelding te zien?

Kijk ook even na hoe groot je mails zijn die je probeert te verzenden. Werk je in Outlook met de account van een provider of met gmail of hotmail-account?

grtz

Hallo

Ja krijg een foutmelding 0X80042109 fout te zien.

Hij verzend niets, en blijft in mijn outbox staan.

gr. wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ja krijg een foutmelding 0X80042109 fout te zien.

Hij verzend niets, en blijft in mijn outbox staan.

gr. wil

Deze foutmelding krijg je als de smtp-server (server voor de uitgaande mail) niet bereikbaar is.

Kijk na of de smtp-server die jij hebt opgegeven in je account wel de juiste is. Eventueel navragen bij je provider of op de site van de provider opzoeken.

Als de servernaam wel juist is, de hulp van je provider inroepen aangezien het zijn server is die moeilijk doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foutmelding krijg je als de smtp-server (server voor de uitgaande mail) niet bereikbaar is.

Kijk na of de smtp-server die jij hebt opgegeven in je account wel de juiste is. Eventueel navragen bij je provider of op de site van de provider opzoeken.

Als de servernaam wel juist is, de hulp van je provider inroepen aangezien het zijn server is die moeilijk doet.

Bedankt voor je hulp allemaal ben eruit nu. Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.