Ga naar inhoud

pc enorm traag en werkt voortdurend zelfs al doen we niets


senne

Aanbevolen berichten

hallo

graag had ik een beetje hulp gekregen van iemand met verstand ervan hihi mijn pc is enorm enorm traag en hoog in cpu verbruik als ik s'morgens mijn pc om 8uur aanleg dan kan ik al eens proberen om rond 9uur iets te doen op de pc anders is het niet mogelijk en loopt alles vast en moet je soms meer dan een kwartier wachten voor hij op een commando reageerd

zou ermij soms iemand kunnen helpen want ik ben ten einde raad ermee:dontknow::dontknow::dontknow::dontknow::dontknow::dontknow::dontknow::dontknow:

alvast bedankt op voorhand

groetjes senne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een antivirus programma die begint te scannen bij het opstarten?

De "indexer" voor de zoekfunctie kan ook flink wat systeembronnen opeisen.

Open het taakbeheer en ga naar de tab processen.

Onderaan aanvinken dat de processen van alle gebruikers moeten getoond worden.

Klik op de hoofding van de kolom "cpu" tot het proces dat het meeste cpu verbruikt bovenaan staat.

Maak nu een printscreen en voeg dit als bijlage bij je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik mijn printscreen hier laten tonen

---------- Post toegevoegd om 15:00 ---------- Vorige post was om 14:51 ----------

printscreen is te groot zegt hij en ja avg start op en spyware docter

nu is cpu redelijk goed maar als ik er nu een tijdje niets op doe en dan terug begin heb ik problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de afbeelding is Corel Paint Shop Pro de boosdoener die bijna 80% van de systeembronnen opeist.

Start dit automatisch mee op als je de pc aanzet of heb je dit later zelf gestart?

Maak een nieuwe afbeelding maar nu in een situatie dat er geen enkele toepassing geopend is en maak de 1ste kolom wat breder zodat de volledige naam te lezen is en sorteer op CPU zodat de processen die het meest verbruiken bovenaan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee we openen het programma alleen als we het nodig hebben maar mijn vriendin geeft les in fotobewerking via het internet en dan staat het open en is dus veel gebruikt

als ik de printscreen maakte stond alleen firefox internet en taakbeheer open hier is de printscreen zoals je het hebt gevraagd

post-11353-1417703931,4276_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.