Ga naar inhoud

Resolutie instelling


rienk

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Dell Laptop met windows7. Ik heb een tweede 10" TFT scherm aangeschaft wat met een USB kabel op de laptop aangesloten wordt.

Normaal werkt de laptopscherm met een resolutie van 1366 x 768.

Zodra ik het tweede scherm op de laptop aansluit gaat de resolutie van beide schermen naar 848 x 480.

Hierdoor is het beeld van de laptop niet optimaal meer. Waar kan ik de resolutie van beide schermen afzonderlijk instellen?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt me niet om de resolutie van het hoofdscherm en van het kleinere beeldscherm afzonderlijk in te stellen.

Als ik de kleinere beeldscherm op de goede resolutie zet is hij goed. Zodra het kleinere scherm erbij komt gaan ze beide naar de lagere resolutie en zijn ze beide niet afzonderlijk in te stellen. Het is de bedoeling dat het kleinere scherm hetzelfde beeld geeft als de laptopscherm. Het kleiner beeldscherm is met een USB kabel aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De plaatjes beeldschermen wijzigen krijg ik wel maar ik kan de resolutie per scherm alleen nog lager instellen waardoor het nog slechter wordt. Het tweede scherm wordt door een usb aansluiting gevoed. Kan dat het probleem zijn. Er is ook een apart programma geinstalleerd op de laptop om het scherm draaiende te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het scherm wat er bij is gekomen is een 10'' TFT LCD scherm wat door een enkele USB kabel gevoed wordt.

Op de doos staat o.a. Not VGA input/just USB input, Not DC Power, just USB powerd.

Ik gebruik de Laptop op de boot binnen en wil mijn navigatie programma op het TFT scherm buiten kunnen uitlezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.