Ga naar inhoud

Slaap mode Windows 8.1 werkt niet (meer).....


TwanVenlo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds de upgrade van Windows 8 naar Windows 8.1 valt mijn computer niet meer in slaap. Heb alle energiebeheersmogelijkheden uitgetest maar hij slaapt niet.

Wel gaat mijn scherm in de slaapmode maar de harde schijf blijft draaien.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Ter info, mijn moederbord is een Asus P5Q. Heb ergens gelezen dat het moederbord hier een rol in speelt.

Alvast hartelijk dank voor de hulp.

Twan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Dank voor je berichtje.

Gelukkig heb ik nooit problemen gehad met de slaapmodus. Heeft altijd naar behoren gefunctioneerd.

Heb toch de link gevolgd, en kom dan op een helpprogramma van windows 7. Deze had ik al bekeken, maar kan ik niks vinden wat mijn probleem oplost.

Sterker nog, in Windows 7 en Windows 8 heb ik geen problemen gehad, deze zijn pas ontstaan nadat ik geupgrade heb naar Windows 8.1.

Toch dank voor je berichtje maar ik hoop dat iemand anders echt de oplossing weet.

Groetjes,

TwanVenlo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Beste allen,

Helaas is mijn probleem nog niet opgelost.

Heb nu een energiebeheeruitdraai gemaakt in Windows. Zou iemand deze willen "lezen"? Wellicht staat er iets in wat ik anders moet instellen, dan is mijn probleem wel opgelost.

Voor mij is deze uitdraai net iets te ingewikkeld.

Alvast dank.

Twan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.