Ga naar inhoud

starten en afsluiten pc


poentje

Aanbevolen berichten

Een eerste vraag die bij me opkomt is: ben je goed beveiligd tegen virussen en ook tegen malware?

Indien dat OK zou zijn (vertel het even?) zou het kunnen dat 'jouw beestje' (evenals het mijne) al wat jaartjes oud is en dat het hem daar aan ligt. XP is geen jong systeem meer hé? Hoe oud is je computer , en hoeveel ram-geheugen heb je bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt Avast? Mooi (heb ik ook) en die update zichzelf dus dagelijks. Dat is dus al OK

Ben je ook beveiligd tegen spy- en malware? Want dat is ook belangrijk: het zijn die dingen die je computer wel sterk kunnen vertragen. Dus: hoe ziet het op dat terrein?

Ram-geheugen: klik in verkenner rechts op Mijn Computer en kies daar onderaan voor eigenschappen. In het scherm dat je dan krijgt, open je het tabblad (bovenaan) Algemeen - en dan zie je het rechts onderaan ergens staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry, maar 'k was het topic uit het oog verloren ...

"10.3GB BESCHIKBAAR 26;8 GB" dit lijkt me niets te maken te hebben met het ram-geheugen... ? Het gaat volgens mij eerder over de schijf of de partitie.

Kijk eens opnieuw rechts onderaan, er staat duidelijk 'Ram-geheugen' bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.