Ga naar inhoud

User32.dll Probleem > Waarna Een Hotfix Kb935448 Probleem


peet82

Aanbevolen berichten

Beste mensen, uw hulp graag. Ik heb het hele internet afgestruind en kom er niet uit.

Ik heb last van het user32.dll probleem besproken in dit topic > http://forum.computertotaal.nl/phpBB...710e40c3ce92b6, na het installeren van AVG 9.0 op mijn PC. Logische stap was dus de hotfix KB935448 te downloaden van Microsoft en die te installeren. Installeren lukt echter niet, want wat zegt mijn PC dan: "Onvoldoende opslagruimte beschikbaar om deze opdracht te verwerken.".

Ook hiernaar heb ik online gezocht, en dat lijkt te maken te hebben met een probleem wat alleen in windows XP SP2 kan voorkomen.... maar ik heb toch echt Vista draaien....grrrrrr. Ik vond daar de volgende (Engelstalige) topic over: Misleading error message when you install an update package in Windows Vista or in Windows Server 2008: "Not enough storage is available to process this command".

Hier staat geen oplossing in, alleen een verklaring (die ik niet snap).

Iemand suggesties/ideëen/oplossingen?

Mijn systeem is een Dell Dimension 9200, draaiend op LEGALE Vista Ultimate SP2.

HELP!!!

ps: programma's uitvoeren als administrator en/of in XP SP2 compatibiliteitsmodus mocht niet baten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een user32.dll probleem en in een ander topic vond ik dat de oplossing was een bepaalde hotfix. Die kan ik dus niet installeren.

Als er een andere oplossing of betere oplossing is om het user32.dll probleem op te lossen, graag!! De melding die ik krijg zodra ik een programma opstart is:

"Kan toegangspunt van procedure niet vinden in DLL-bestand USER32.dll."

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.