Ga naar inhoud

verwijderde bestanden terugzetten.


zakkie

Aanbevolen berichten

hallo,

Deze morgen heb ik een programma geinstalleerd. Zoals altijd wordt dan gevraagd waar je dat allemaal wilt opslaan. Nu heb ik laatst een externe harde schijf gekocht en wou ik dat programma daarin opslaan. Ik was wat verstrooid en vulde gewoon in F:\Kaz (de map waar al mijn documenten instaan).

Toen de installatie voltooid was merkte ik dat ik een fout had gemaakt en klikte ik met mijn domme kop op 'uninstal'. Nu heeft mijn pc natuurlijk heel de map f:\Kaz verwijdert. Al mijn muziek, foto's, documenten van school, enzoverder zijn dus weg. Ik heb al verschillende keren geprobeert via 'bureau accescoires, systeemwerkset, systeemherstel, een eerdere status van de computer herstellen' de documenten terug te zetten maar zonder succes.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Groetjes, kaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dan een "recovery" programma gebruiken...

Een naam kan ik je niet echt geven, want ik gebruik die dingen zelf niet, en kan je dus ook geen verdere info geven over welke goed zijn, welke slecht, ...

Ik weet wél dat je NIETS mag bijschrijven op de schijf waar je't van verwijderd hebt, omdat je dan het probleem hebt dat de data ook effectief overschreven is...

Als ik eentje weet laat ik je nog wel een berichtje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.